Marketing & Networking Party DODOOH 2018 | aabb

Що в нас нового

Зустріч Ukraine Digital OOH Alliance

29 листопада 2018, київські рекламники провели під девізом “Досить працювати, пора відпочивати”!
Альянс цифрової реклами, де Best Buy є співзасновником, Marketing & Networking Party DODOOH 2018 зібрав представників операторів Digital OOH, національних операторів статики, рекламних агентств і галузевих організацій в караоке клубі GRAMMY в Арена-Сіті. В цілому, в заході взяли участь більше 50 професійних рекламістів
Говорили про розвиток Digital Out Of Home або ринку цифрової реклами “поза домом” у світі і в Україні. Також на заході відбулося урочисте вручення премії DOOH AWARDS UKRAINE.
Загалом, формат “зайшов на ура”, всі змогли добре відпочити і поговорити, а деякі навіть поспівати.

DOOH AWARDS UKRAINE

Збори Альянсу цифрової реклами в Києві

Альянс цифрової реклами в Києві

DOOH AWARDS UKRAINE в Києві

Marketing & Networking Party DODOOH 2018

Альянс цифрової реклами в Києві 2018

Реклама в ТРЦ Gulliver

Загальна площа – 158 000 м2

Реклама в ТЦ GLOBUS

Загальна площа: 35 277,0 м2

Реклама в ТЦ Academ city

Загальна площа: 11 000 кв. м

Реклама в ТРЦ «Атмосфера»

Загальна площа – 38 000 м.кв.

Реклама на НСК Олімпійський

На стадіоні 70 050 посадочних місць.

Реклама в ТРЦ Караван

Загальна площа від 86 000 м.кв.

Реклама на відеоекрані у парку Шевченка на новорічні свята

Реклама у період новорічних свят у парку Шевченка (м. Київ)

Реклама у ТК Пасаж (січень 2020)

Оновлення рекламних кампаній у ТК Пасаж за січень 2020



Залишилися питання? Ми Вам передзвонимо!