29 листопада 2018, київські рекламники провели під девізом “Досить працювати, пора відпочивати”!
Альянс цифрової реклами, де Best Buy є співзасновником, Marketing & Networking Party DODOOH 2018 зібрав представників операторів Digital OOH, національних операторів статики, рекламних агентств і галузевих організацій в караоке клубі GRAMMY в Арена-Сіті. В цілому, в заході взяли участь більше 50 професійних рекламістів
Говорили про розвиток Digital Out Of Home або ринку цифрової реклами “поза домом” у світі і в Україні. Також на заході відбулося урочисте вручення премії DOOH AWARDS UKRAINE.
Загалом, формат “зайшов на ура”, всі змогли добре відпочити і поговорити, а деякі навіть поспівати.
Реклама на відеоекрані на Контрактовій площі в пероід новорічних свят 2020-2021
Новий медіафасад на Центральному вокзалі м. Київ!
Ексклюзивні ціни на медіафасади ТРЦ Gulliver! Площа медіаекранів 3400 м.кв і найбільшого медіафасаду 17-ти тисячі кв.м.!
Розміщення реклами на медіафасаді ТРЦ Ocean Plaza (м. Київ) у серпені 2020
Розміщення реклами на новому на сучасному медіафасаді ТРЦ Gulliver (м. Київ)
Розміщення рекламних роликів на медіафасаді ТРЦ Ocean Plaza (м. Київ)
Розміщення реклами на медіафасаді ТРЦ Smart Plaza (Київ)
Розміщення реклами на медіафасаді ТРЦ Гулівер у липні 2020