Реклама в ТРЦ | aabb

Cтатті



Реклама в ТРЦ. Переваги реклами в ТРЦ

Реклама в торгово-розважальних центрах (ТРЦ) України

Завдяки високій відвідуваності і безпосередньому контакті з ЦА (соціальним статусом середній і вище середнього), розміщення реклами в торгових центрах все більше набирає популярність і є якісним способом впливу на масову аудиторію потенційних клієнтів різного віку з різним рівнем доходів. ТРЦ підходять для рекламодавців різної сфери діяльності: від міжнародних торгових марок з рекламою по всій Україні, до дрібних компаній з локацією біля конкретного ТРЦ, і звичайно ж, самого орендаря ТРЦ.

У зв’язку з величезним вибором рекламних можливостей в торгово-розважальних центрах, будь-якому рекламодавцеві під рекламну кампанію можна підібрати програму і рекламні площини.

У орендаря ТРЦ є можливість анонсувати акції і знижки, направивши потік потенційних клієнтів до магазину за допомогою реклами на: медіафасадах, відеоекранах, бордах; вхідних групах, в ліфтах, на сіті-лайтах, підвісних банерах, клік-рамках, авторизації промоутерів, проведення івент -заходів, роботи промоутерів та інше.

Великим ТМ можуть отримати безпосередній контакт зі споживачем розмістивши рекламний промо-стенд зі своєю продукцією і провести івент, поставити іміджеву рекламу на відеоекранах і медіафасадах, в атріумах ТРЦ.

Автомобільним салонам ефективно експонувати нові моделі автомобілів в ТРЦ, де проходить більше кількість відвідувачів, які можуть як в салоні посидіти в машині і консультант відповість на всі питання.

Є й багато інших можливостей рекламувати товар або послуги, коли велика кількість відвідувачів торгово-розважальних центрів (у великих ТРЦ від 30 тис осіб в день. У період розпродажів і свят відвідуваність ТРЦ виростає в 2-3 рази до 90 тис відвідувачів в день), які побачать Вашу рекламу.

 Video screen Most-City

Всі рекламоносії торгово-розважальних центрів:

Реклама на лайтбоксі – реклама яка світиться. Вона використовується як в ТРЦ, так і на вулицях. Своїм зовнішнім виглядом привертає увагу ЦА. Активно використовується для збільшення клієнтів, оскільки вартість її невелика.

Реклама на лайтбоксах в ТРЦ

Реклама на сітілайті – зазвичай служить для іміджевої реклами. Може використовуватися як на вулиці, так і в ТРЦ. Для створення іміджу і образу застосовують принцип повторення. Можна використовувати і для мети збільшення клієнтів.

Реклама на ситилайтах в Днепре  Реклама Galvanni на клік-рамках в ТРЦ Ocean Plaza

Реклама в ліфті – реклама буває різних форматів, ефективна оскільки людині в ліфті ні як її не уникнути. Бюджетний спосіб привернути увагу і забезпечити охоплення ЦА, збільшити кількість потенційних клієнтів.

 Реклама в ліфті ТЦ Пасаж Реклама в ліфті ТРЦ

Промо-акції – за допомогою особистого контакту плануються певні дії (протестувати, продегустувати і т.д.) для зближення компанії з клієнтами. Зазвичай використовується для збільшення збуту продукту або виведення нового продукту на ринок. Здійснюється за допомогою промоутера.

 Авторизація промоутера Авторизація промоутера в ТРЦ

Авторизація промоутера – людина або група людей які працюють над рекламою товару в ТРЦ зазвичай за промостойки. Пропонують протести, продегустувати і т.д. Контакт з покупцем на пряму для збільшення збуту продукту.

  Промо-акції в ТРЦ Рів'єра Промоакції в ТРЦ

Експонування авто – виставка авто в ТРЦ або зовні для прямого контакту з потенційними клієнтами. Мета такої рекламної кампанії – ознайомча. Уявити клієнтам можливість частково дізнатися технічні характеристики, побачити інтер’єр та екстер’єр машини, підштовхнути на запис на тест-драйв і покупку, як результат.

 Експонування авто в ТЦ Academ city Експонування авто Ford Kuga в ТРЦ Рів'єра

Банери підвісні – найчастіше графічні зображення, які кріпляться над стелею в атріумах.

Ocean Plaza атріум  Реклама на підвісних банерах ТЦ Пасаж

Брендування вхідної групи – реклама на вхідній групі в ТРЦ. Як правило, поклейка оракалу. Хороший спосіб нагадати про компанію і зробити вигідну пропозицію.

Реклама в ТРЦ Рів'єра міста Одеса Брендирование входной группы ТЦ Глобус (г. Киев)

Брендування колон в ТРЦ – реклама на внутрішніх колонах в торгово-розважальному центрі. На колони розміщується великоформатний рекламний банер. Велика і інформативна реклама завжди привертає увагу.

Брендирование колонн в ТЦ Globus (г. Киев)  Брендування колон в ТЦ Пассаж

LCD монітори – реклама на тв-моніторах, на навігаційних панелях, які розміщуються в ТРЦ на фудкорті і в місцях скупчення людей.

  Реклама на LCD в ТРЦ Ocean Plaza Реклама на видеоэкране в городе Одесса - Галерея Афина

Аудіореклама – звукова реклама в ТРЦ. Мережа на всій території ТРЦ від паркінгу, до фудкорту.

Замовити або дізнатись вартість розміщення реклами на відеоэкрані чи медіафасаді можна у розділі “Купити”. Усі подробиці за телефоном: 044 390 11 22 або зв’язатися з спеціалістами Best Buy.



Наші акції та новини

Залишилися питання? Ми Вам передзвонимо!