Cтатті



Який вид зовнішньої реклами вибрати?

Зовнішня реклама має широкий спектр форматів і типів. Це дозволяє підібрати варіант під конкретну цільову аудиторію в залежності від цілей рекламних кампаній.

У зовнішній рекламі носії діляться на: стаціонарні та тимчасові.

  • Стаціонарні конструкції – окремі конструкції, які мають свою територію і стоять на виділеній ділянці або розміщуються на фасаді будівлі.
  • Тимчасові носії – встановлюються на короткий період під певний захід.

Формати зовнішньої реклами

Форматів зовнішньої реклами багато і кількість з часом зростає. Хочемо звернути увагу на найпоширеніші з них:

Білборд, борд, рекламний щит (англ. Billboard – білборд, дошка для оголошень, бігборд) – це самий поширений і популярний формат реклами. Складається з щита (зазвичай 6х3м / 3х6м розміром) уздовж трас або доріг і підсвічується прожекторами. Також борди можуть розміщуватися на фасаді будівлі.

Менш використовуються – щити габаритами 3х12м, 4х3м, хоча останнім часом з’являється все більше таких нових форматів як суперсайти і брендмауери із загальною тенденцією на збільшення площі рекламного оголошення.

 

Білборд

Сітілайт (англ. Citylight – міське освітлення) – це рекламна конструкція розміром 1,2х1,8 м, яку встановлюють уздовж доріг або тротуаром з активним потоком перехожих. Пілон і піллар – схожі формати, але у пілліара є відмінність – спеціальна «шапочка».

Реклама Snowimage на сітілайті ТЦ Пасаж

Сітіборд (від англ. City – місто, board – дошка) – це рекламна конструкція більшого розміру ніж сітілайт – 3,7х2,7 м., у якій є внутрішнє освітлення.

Реклама на сітібордах возле ТЦ Пасаж міста Дніпро

Скрол – це рекламна конструкція розміром 2,7 * 3,7 м. з внутрішньою підсвіткою. За склом сітіборду розташовано до 8 рекламних постерів, які динамічно змінюються за допомогою рольового механізму.

Скролл

Призматрон – конструкція з механізмом (зазвичай 6х3м/3х6м розміром), який працює за принципом “жалюзі”. Кожна планка складається з трьох площин, при повороті планки змінюється зображення.

Призматрон

Мегаборд (суперборди, суперсайт, Юніпол) – окремо стоячі великоформатні рекламні щити встановлені на високій опорі. Стандартні розміри: 15Х5М – суперсайт, 12х5м – юніпол, 12х4м, 12х3м. Мають 2-3 робочі поверхні. Встановлюються на магістралях, перехрестях, транспортних розв’язках. Серед переваг: велика зона видимої інформації за рахунок висоти стійки і розміру рекламного поля.

Мегаборд

Брендмауер (англ. Brandmauer – брендмауери) – рекламна металоконструкція, яка встановлюється на стіні будівлі. На неї натягується вініл або сітка з рекламним зображенням. Розміри залежать від площі стіни. Підсвічується за допомогою ліхтарів по периметру.

Брендмауэр

Стелла – конструкція, яка використовується для інформації про локації компаній, кінотеатрів, і т.п Такі конструкції зазвичай розміщують уздовж трас, доріг, магістралей. Часто можна їх побачити біля входу в офіс.

Стелла

Арка – конструкція, яку встановлюють над дорогою. Розмір її залежить від ширини дороги.

Арка

Перетяжка – це банер рекламного змісту, який натягують над дорогою. Залежить теж від ширини дороги. Відмінність від арки в тому, що тут відсутня сама конструкція.

Перетяжка

Деякі з цих форматів зовнішньої реклами можна зробити динамічними. Використовують спеціальні установки: скроллер і призматрон. Саме вони дозволяють білборди, сіті-формату або сіті-борду з статичного формату перетворитися в динамічний.

Рекламні конструкції можуть бути цифровими. Наприклад, рекламні відеоекрани або медіафасади – оцифрований носій, який встановлюється на будівлі. Всі сучасні медіафасади і відеоекрани можуть показувати відео формати, графічні файли і flash- банери. Тут можливий широкий формат подачі реклам і досить широкий спектр різноманітного контенту. Вони міцні і довговічні, керування дистанційне і дуже оперативне, не потрібно витрачати гроші на монтаж/демонтаж.

Реклама на медіафасаді – це сучасний вид рекламної кампанії, який використовується по всьому світу. Вони виділяються із загального вигляду, великі, яскраві і якісні. Безліч переваг забезпечують широке охоплення цільової аудиторії. Детальніше в статті “Переваги реклами на медіафасаді”

Реклама Coca Cola на медіафасаді ТРЦ Gulliver

Реклама на відеоекрані – це оптимальний варіант між білбордами і медіафасадами. Вартість розміщення на відеоекрані буде нижче ніж на медіафасаді і, наприклад, відеоборд на ВДНГ зі звуком, що додає ще одну перевагу в рекламній кампанії. Детальніше в статті “Переваги реклами на відеоекрані”

Видеоэкран на ВДНГ

Детальніше з видами реклами можна ознайомитися на сайті в розділі “Вид реклами”, а дізнатися вартість в розділі “Купити”.

 



Наші акції та новини

Залишилися питання? Ми Вам передзвонимо!