Якою має бути зовнішня реклама?

25.02.2019

Зовнішня реклама – це реклама, яка розміщується на вулиці, на фасаді будівлі, на транспорті.

Основну увагу необхідно приділити дизайну банера, постера або відео-ролика. Необхідно брати не об’ємом, а якістю. Щоб на вашу рекламу звернули увагу, вона повинна зацікавити потенційного споживача, бути нестандартною, цікавою, креативною. Зверніть увагу на ці поради:

  • «Кілька секунд погляду» – оптимізована інформація, компактний зміст і сприйняття побаченого за 1-2 сек.
  • Прості цікаві зображення, короткі тексти, слогани.
  • Контрастні кольори, великі літери і чіткі шрифти.
  • Простота ідеї. Ідея повинна бути зрозуміла одразу, з першого погляду.
  • Вибирайте уважно і коректно колірну гамму.
  • Тестування реклами. Найкраще перед запуском побачити свою рекламу вживу. Зробити один тестовий день виходу реклами на відеоекрані або надрукувати і поклеїти один борд. Якщо такої можливості немає, то відкрийте макет на моніторі, зменшіть його до маленького розміру і подивіться на нього кілька секунд. Що впало в очі, що запам’яталося – такий же ефект буде і вулиці.

Серед безлічі видів зовнішньої реклами, рекомендуємо використовувати сучасні носії: відеоекрани, відеоборди і медіафасади. З перевагами розміщення реклами на відеоекранах / відеобордах можна ознайомитися тут, а на медіафасадах – тут.

Залежно від завдань рекламної кампанії рекомендуємо розробляти з нашими фахівцями індивідуальний медіаплан, який буде враховувати локації, частоту показів, хронометраж ролика. 


На кожен екран є технічні вимоги до відео-роликів. Наш продакшн розробить і підготує відеоматеріал будь-якої складності з урахуванням різних форматів і індивідуальних особливостей медіафасадів, збереже Вам гроші і час при підготовці та адаптації відеоматеріалів. 


Запуск рекламної кампанії на відеоекранах і медіафасадах наші фахівці реалізують за добу!

Подробиці за телефоном 044 390 11 22.