Cтатті



Зовнішня реклама в період Covid-19

Криза та пандемія дають про себе знати і різним видам бізнесу приходиться складно виживати. Кожен використовує інструменти, які доступні, можливі та ефективні. Одним з них є зовнішня реклама. Звичайно, можна багато розказати про ефективність, але у теперішній час кризи потрібно ще більш відповідальніше віднестись до планування рекламних кампаній. Декілька рекомендацій:

  1. Скорочення реклами. Напевно Ви здивуєтесь чому зменшувати? Не зменшувати, а оптимізувати. Потрібно якісно оцінити ресурси, можливості та розподілити їх ефективно, щоб отримати максимальний результат. Розподілити як?
  2. Якісна ЦА. При плануванні рекламних кампаній ретельно підходити до питання аналізу цільової аудиторії. Проаналізуйте: яка Ваша ЦА? Де Ваша ЦА?
  3. Локальні розміщення реклами. З аналізу попереднього питання можемо оцінити локації рекламних площин. Вони можуть знаходить неподалік від Вашого магазину, офісу чи ТРЦ, аеропорту, місця відпочинку. Тоді розміщення реклами ефективніше локально, по точкам «дотику» з ЦА. Пакетне розміщення по місту чи країні звичайно зручне, але у період карантину не на стільки якісне, адже ЦА не така активна у пересуваннях та буде відвідувати ті ж локації.
  4. Рекламні агентства. Вибір рекламного агентства не мало важливо, адже від цього залежить і якість надання послуг, і надійність. Вигідні ціни та якісне розміщення реклами – це важливі складові для кожного клієнта. Криза та карантин існують і у агентств, тому «вижити» можуть сильні, надійні компанії.

Ми працюємо на ринку з 2011 року та пережили не одну кризу. Агентства жодного разу не підвело рекламодавця або партнера та успішно запускає рекламні кампанії зараз. Кризовий період безжальний та відсіює слабких. Ми не тільки демонструємо стабільність, а й стрімко розвиваємось на ринку реклами!

Реклама на оновлених відеоекранах ВДНГ (м.Київ)

Реклама на відеоборді Віді Бориспіль

Вихід з карантину та відновлення роботи це складний процес. І ми можемо Вам розказувати як важливо зараз витрачати бюджети на рекламу у період карантину та важливіше зараз інше. Повернутись до попередніх успіхів, стати ще кращими, якіснішими та успішнішими – бажання кожного, але у кризовий період у рекламній сфері треба переглянути якість послуг, подачу (креативність та контент) реклами, щоб максимально виділитись на фоні конкурентів.

Зовнішня реклама може прийти на допомогу у стимуляції боротьби та допомозі як уряду, так і бізнесу.

Для суспільства

Саме інтерактивна та яскрава зовнішня реклама закликає дотримуватись правил карантину та надає людям достовірну інформацію щодо поширення вірусу. Заклики до запобіжних заходів кожного громадянина проти вірусу у період карантину, допомагають не забувати, що невидимий ворог поряд.  Тому транслюємо соціальні ролики на зовнішніх носіях реклами – це важлива співпраця уряду та власників площин.

Для бізнесу

Розумне розміщення реклами на відеоекранах чи медіафасадах локально допоможе бізнесу легше та швидше вийти з умов карантину, адже охват потенційних клієнтів буде постійним. Зі своєї сторони ми готові йти на зустріч нашим клієнтам. Допомогти у:

  • розробці креативу, відеороликів та ін.
  • надати вигідні умови (додаткові знижки та акції) на розміщення рекламних кампаній.

На даному етапі пандемії, карантин послаблюють та були відкриті торгово-розважальні центри. А це  ще збільшує можливості бізнесу охопити потенційних клієнтів. Адже реклама у ТРЦ різноманітна – це внутрішні площини, реклама на сітілайтах та лайтбоксах, в ліфтах, на вхідних групах,  експонування авто, івент-, промо- заходи.

Реклама в ТРЦ Ривьера и ТЦ Пассаж    Тест-драйв автомобилей Форд в ТРЦ Ривера

Кожен торговий центр забезпечує своїх відвідувачів можливістю обробити руки антисептиками та мають контроль температури на вході. Вхід обов’язково у масках. Наприклад, у ТРЦ Ocean Plaza розміщений пристрій для автоматичного виміру температури та безконтактне розпізнавання облич людини.

Пандемія, звичайно, пройде не без наслідків, навчить бізнес працювати онлайн та безконтактно. А усі установи згадають про санітарно-гігієнічні норми, які, є ймовірність, що будуть дотримуватись. При цьому, зовнішня реклама (реклама на відеоекранах та медіафасадах) та реклама у ТРЦ як завжди залишиться ефективним та популярним видом рекламних кампаній, яка готова підтримувати бізнес та зваблювати їх клієнтів рекламними кампаніями. Вибір рекламного агентства – важливий момент у плануванні рекламних кампаній, тому завжди обирайте надійних «гравців», які допоможуть і в інших питаннях запуску рекламних кампаній. Разом до успіху!

aabb_logo_youtube

 

Приклади відеорозміщень на нашому YouTube каналі.

 

Діють вигідні пропозиції у рекламному агентстві Best Buy! Переглянути їх можна в розділі «Шара», а розрахувати вартість розміщення Вашої рекламної кампанії у розділі «Купити».

Дізантись подробиці за телефоном: 044 390 11 22 або зв’язатися з спеціалістами Best Buy у розділі “Контакти”.



Наші акції та новини

Залишилися питання? Ми Вам передзвонимо!