Реклама на LCD моніторах

LCD монітори – це ефективний інструмент комунікації з потенціальними клієнтами. Зазвичай, монітори розміщуються в місцях очікування відвідувачів, наприклад: біля ліфту, в холлах та ін.  Цей тип реклами має такі ж переваги як і телевізійний, але вартість рекламної компанії буде нижче.

Гарантований контакт:

  1. Розташування моніторів – це виключно місця вимушеного очікування, що забезпечує гарантований контакт з носієм.
  2. Співробітники (відвідувачі) відзначають, що чекаючи ліфта, вони не мають чим себе зайняти і реклама на моніторах – одне з небагатьох доступних розваг.
  3. Ефективний контакт з рекламним повідомленням.
  4. Як показують дослідження, співробітники бізнес-центрів вкрай позитивно сприймають рекламу на моніторах в ліфтових холах, що позитивно впливає на запам’ятовуваність ролика.

Не забувайте що діють вигідні пропозиції у рекламному агентстві Best Buy! Переглянути їх можна в розділі «Шара».

Подробиці можна дізнатися за телефоном: 044 390 11 22 або у розділі “Контакти”.


Реклама на сітілайтах

Сітілайт – іміджева реклама з використанням постеру.

Реклама в ліфтах

Реклама різних форматів захищена оргсклом.

Промо-акція

Дії які направлені для зближення компанії з потенційними клієнтами.

Авторизація промоутера

Дегустації, роздатковий матеріал, консультування зацікавлених потенційних клієнтів.

Експонування авто

Безпосередній прямий контакт потенційних клієнтів з авто.

Банери підвісні

Конструкції які кріпляться над стелею.

Брендування вхідної групи

Розміщення реклами на вхідній групі ТРЦ

Аудіореклама

Звукова реклама в ТРЦ



Наші акції та новини

  • Вже у квітні цього року – довгоочікуване відкриття найочікуванішого відеоекрану столиці загальною площею 360 м.кв.! Адреса: Київ, пл. Перемоги, 3 Геолокація: 50.446689, 30.492358 Медіаекран розташован на фасаді ТРЦ Універмаг Україна в самому центрі міста на площі Перемоги у Шевченківському районі міста Києва. Район ТРЦ “Універмагу “Україна”– це великий транспортний вузол, місце перетину транспортних і пасажиропотоків, […]

  • Осінь видалась насиченою у проведені рекламних кампаній (надалі – РК) для різних брендів з різних ринкових ніш. Вдалий початок у вересні, успішний жовтень та напружений (через введення червоних зон по всій теріториї України) – листопад. Однак, цього разу компаниї були готові до такого перебігу подій – цьому посприяла адаптованість брендів до карантинних реалій попереднїх локдаунів. […]

  • Медіафасад ТРЦ Respublika Park (Велика Кільцева дорога, 1), загальною площею  175 м. кв.