Промо-акція – це певні дії які направлені для зближення компанії з потенційними клієнтами за допомогою особистого контакту. Такого роду дійства сприяють збільшенню збуту продукту та дають змогу сприяти на покупця на пряму. Така діяльність зазвичай короткострокова і здійснюється за допомогою промоутерів.
Ціль: протестувати, продегустувати або простимулювати до покупки (отримати подарунок за купівлю товару, отримати знижку тощо). Зазвичай окрім промоутерів використовують промостійки або організовують шоу чи якесь видовище.
Не забувайте що діють вигідні пропозиції у рекламному агентстві Best Buy! Переглянути їх можна в розділі «Шара».
Подробиці можна дізнатися за телефоном: 044 390 11 22 або у розділі “Контакти”.
Сітілайт – іміджева реклама з використанням постеру.
Реклама різних форматів захищена оргсклом.
Дегустації, роздатковий матеріал, консультування зацікавлених потенційних клієнтів.
Безпосередній прямий контакт потенційних клієнтів з авто.
Конструкції які кріпляться над стелею.
Розміщення реклами на вхідній групі ТРЦ
Реклама на LCD моніторах в ТРЦ та БЦ
Звукова реклама в ТРЦ