Грандіозний, масштабний, драйововий та незабутній фестиваль Atlas Weekend-2019 уже залишив у кожного відвідувача максимальну кількість позитиву та емоцій. Щороку кількість учасників, слухачів та організаторів зростає, адже масштаби концерту теж збільшуються. Цьогоріч аналітика така: 6 днів музики, 6 днів танців та заряду енергії від більше 250 артистів із 20 країн на 20 локаціях, які знаходять на ВДНГ (м. Київ, пр. ак. Глушкова, 1). З них, більше 20 артистів вперше виступали в Україні. Гостей 538 378 з 75 країн світу за 6 днів фестивалю, а це 10508 осіб більше чим на Atals Weekend 2018.
Щодо організаційних моментів: більше 250 акредитованих ЗМІ, 50 людей технічного персоналу та ще 450 на монтажі/демонтажі конструкцій, 8 основних сцен загальною площею 1200 кв.м, більше 3000 освітлювальних пристроїв, LED-екрани, загальною площею більше 1400 кв.м
Як говориться: цифри не скажуть неправду. Адже підрахунки вражають та можна тільки уявити на скільки може бути ефективною Ваша рекламна кампанію у цьому вирі цільової аудиторії. Ми пропонуємо розміщення реклами на фестивалі Atlas Weekend-2019, зокрема на відеоекрані, та отримати свою порцію ефективності від розміщення.
Що ж, хочемо продемонструвати як пройшли рекламні кампанії на Atlas Weekend-2019!
1.Промо-акція BraBraBra на фестивалі Atlas Weekend-2019 на ВДНГ.
BraBraBra – це оновлений і вдосконалений формат магазину нижньої білизни Milavitsa.
Та реклама на відеоекрані – подвійна ефективність!
2.Реклама ЖК White Lines на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
ЖК White Lines – житловий комплекс у Голосіївському районі м. Київ.
3.Реклама Воля на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
Воля – телекомунікаційна компанія, представлена в 21 регіоні, в тридцяти чотирьох містах України. Надає послуги кабельного телебачення, широкосмугового доступу в Інтернет, хостингу серверів і хмарні сервіси.
4.Реклама Atlas Weekend на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
5.Реклама Twix на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
Twix – шоколадний батончик виробництва Mars Incorporated.
6.Реклама TRESemme на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
TRESemme – американський багатонаціональний бренд засобів для догляду за волоссям.
7.Реклама Snickers на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
Snickers – шоколадний батончик з смаженим арахісом, карамеллю і нугою, вкритий зверху молочним шоколадом.
8.Реклама РБК Україна на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
РБК Україна – українське інформаційне агентство.
9.Реклама Orbit на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
Orbit – фруктова жувальна гумка компанії Wrigley.
10.Реклама Нова Лінія на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
Нова лінія – мережа гіпермаркетів формату «DIY», що складається з 14 гіпермаркетів в 10 областях.
11.Реклама Not only Fish на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
Not only Fish – ресторан сучасної перуанської кухні в центрі Києва.
12.Реклама Monaco на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
Морозиво Monaco – від виробника Три Ведмедя (національна виробничо-торгова компанія, один з найвідоміших виробників морозива і заморожених продуктів в Україні).
13.Реклама M&M’s на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
M&M’s – популярні шоколадні цукерки, що випускаються компанією Mars LLC.
14.Реклама Metro на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
МЕТRO – мережа магазинів професійної оптової торгівлі.
15.Реклама Lays на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
Lays – бренд картопляних чіпсів.
16.Реклама Kyivstar на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
Київстар – українська телекомунікаційна компанія, що надає послуги зв’язку і передачі даних на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, в тому числі 3G і 4G.
17.Реклама Jam.ua на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
Jam.ua – найбільша українська мережа мультибрендових магазинів музичних інструментів.
18.Реклама Garnier на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
Garnier – бренд косметики французької косметичної компанії L’Oréal.
19.Реклама Eselve на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
L’Oreal представляє експертний догляд за волоссям – Elseve.
20.Реклама Brocard на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
Brocard – найбільший оператор парфюмерно-косметичного ринку України в сегменті luxury.
21.Реклама Skittles на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
Skittles – бренд жувальних цукерок з фруктовим смаком компанії Mars Inc.
22.Реклама Аптека Низьких Цін на відеоекрані ВДНГ під час Atlas Weekend-2019
Аптека НЦ – мережа аптек по Україні.
Приклади відеорозміщень на нашому YouTube каналі.
Не забувайте що діють вигідні пропозиції у рекламному агентстві Best Buy! Переглянути їх можна в розділі «Шара»,а розрахувати вартість розміщення Вашої рекламної кампанії можна в розділі «Купити».
Подробиці можна дізнатися за телефоном: 044 390 11 22 або зв’язатися з спеціалістами Best Buy.
Осіння пропозиція 2021 від команди Best Buy!
Медіафасад ТРЦ Respublika Park (Велика Кільцева дорога, 1), загальною площею 175 м. кв.
Київ, Велика Окружна, 1
Один з найкращих медіафасадів Києва загальною площею 275 м. кв.
Запуск нової локації – медіаэкран на фасаді, а також екран в зоні фудкорту в ТРЦ River Mall (серпень 2021)
Київ, Дніпровська набережна,12.
Один з найкращих медіафасадів Києва загальною площею більше 240 м. кв.та відеоекран в зони фуд-корту загальною площею 48 кв.м.
Розміщення реклами на найбільшому медіафасаді у центрі міста Київ (квітень 2021)
Розміщення реклами на медіафасадах ТЦ Городок у м. Київ (квітень 2021)
Розміщення реклами на найбільшому медіафасаді у центрі м.Київ (березень 2021)