Реклама на ВДНГ “Зимова країна” (м. Київ)

29.10.2019

Реклама на новорічні та різдвяні свята – ефективний варіант розміщення рекламних кампаній. Щороку відбуваються активні події у центрі Києва та на ВДНГ (м. Київ, пр. Ак. Глушкова, 1). Висока відвідуваність та активність цільової аудиторії свідчить про те, що реклама в такий період по-особливому ефективна.

Про проект

На ВДНГ щорічно відбувається “Зимова країна” – це найбільший парк розваг в Україні (5 сезон).

Статистика відвідуваності заходу:

2017-2018 рік – 530 тис. відвідувачів.

2018-2019 рік – 709 тис. відвідувачів.

2019-2010 рік – очікувана відвідуваність 800 тис.

Період проведення проекту: 07.12.19 до 01.03.20.

Вхід на територію вільний!  Як це було у минулому році сюжет з каналу 1+1

Саме на вході на території ВДНГ встановлений відеоекран, де можна розмістити креативну новорічну рекламну кампанію.

Характеристики відеоекрану:
LED екран РН10
Габарити, мм (ВхШ): 5280х9280 мм
Режим роботи 7:00-23:00
Звук: так

Цільова аудиторія

Цільова аудиторія “Зимової країни” родини з дітьми віком від 3-х до 15 років. Казковий світ для дітлахів та відпочинок з сім’єю приваблює відвідувачів. Активний відпочинок для цільової аудиторії від 16 років.

Дослідження січень 2019

Фінансове становище      Відсоток
+++ 3%
++ 45%
Середній +  48%
Середній – 2%
– – 1%
– – – 1%
Загальний підсумок 100%

 

Концепція

Саме на “Зимовій країні” всі можуть відчути себе дітьми та поринути у казковий світ. Відпочити від буденності та від “супер зайнятих” людей стати дітлахами. Помріяти та написати лист діду Морозу. Саме такі проекти створюють відчуття казки та віри, що чудеса можливі.

 

Атмосфера

Вся атмосфера на ВДНГ створена для максимального занурення у казкові, дитячі мрії. Ялинка, хмаринки, сніжинки та “снігові” кульки що світяться. Також, створені контактні зони: гойдалки-перголи, щоб покататись на хмаринці. Тематичні фотозони з ніжно-холодних відтінків рожевого, блакитного та фіолетового – Дерево бажань та Здійснені мрії. Творчий інтерактив для всіх – створення великої картини спільної мрії.

Аніматори

Для підняття настрою, активності та веселих фото на заході працюють аніматори. Це головні герої “Зимової країни” – сніговики, фокусники, ілюзіоністи. Біля головної ялинки щогодинні театралізовані флешмоби у яких залучають людей до активності. Дискотеки на сцені, розваги та конкурси – сумувати не буде часу!

 

Розваги

 

Попередня карта

Локації:

1.Корпорація подарунків

Павільйон №1. Період: 14.12.19 до 14.0

1.20 Корпорація подарунків на ВДНГ 2019

2.Різдвяна фабрика Санти

Павільйон №2. Період: 01.11.19 до 15.01.20

3.Резиденція Діда Мороза

4.Новорічне шоу “Winterra”.

5.Замок крижаних скульптур

А також: київський театр маріонеток, шоу рум “W8Less”, сферичний кінотеатр Teleport 360, ковзанка (23х70), тюбінгові гірки, контактний зоопарк, Планета меткликів. Тропічна ферма, Квестманія, Sky park – зимовий мотузковий парк, зона вуличних розваг та атракціонів, ресторани: Hay Loft Ukrainian BBQ, точна на ВДНГ, теплий фудкорт “Баварський двір”, вуличні фудкорти (близько 30 будиночків).

Новорічна ніч

Початок 31 грудня 2019

Закінчення 1 січня 2019

Зустріч нового року на ВДНГ у казковій країні! Концерт на сцені, веселощі та романтика.

 

Замовити розміщення рекламної кампанії Ви можете у розділі “Купити” або за телефоном: 044 390 11 22. Також є можливість зв’язатись з спеціалістами Best Buy у розділі “Контакти”.

Не забувайте що діють вигідні пропозиції у рекламному агентстві Best Buy! Переглянути їх можна в розділі «Шара».